שאלות ותשובות

איך קונים באתר?

טיילי באתר ובחרי את התכשיטים שאהבת, בחרי את המידה של התכשיט והוסיפי אותו לסל. אחרי שסיימת להוסיף את התכשיטים שברצונך לרכוש לסל, יש לעבור לקופה, לבחור לאן תרצהי לקבל את המוצרים ואת שיטת המשלוח . בסיום לחצי על “מעבר לתשלום” למעבר לתשלום מאובטח. אחרי סיום ההזמנה, תקבלי מייל אישור על הזמנתך.

מה המחיר?

כל פריט באתר עולה 49 ש”ח. במיוחד בשבילכן יצרנו מבצעים שווים על כל התכשיטים באתר: 

3 פריטים לבחירה ב120 ש”ח.

6 פריטים לבחירה ב200 ש”ח.

10 פריטים לבחירה ב300 ש”ח כולל משלוח לנקודת איסוף.
*המבצע לא תקף על פריטים נבחרים ועל קטגוריית הסייל.

האם בטוח לשלם בכרטיס אשראי באתר?

בהחלט, כרטיס האשראי מוזן בעמוד מאובטח בתקן SSL  ואינו נשמר באתר בשום מקרה.

האם אני חייבת חשבון באתר כדי להזמין?

לא. אפשר לעשות הזמנה כאורח, אך נמליץ לך לפתוח חשבון כדי שתוכלי לעקוב אחר סטטוס הזמנתך, לראות היסטוריית הזמנות ולהזמין מחדש מוצרים שרכשת בעבר.

האם אתם עושים משלוחים לכל הארץ?

אנחנו מבצעים משלוחים לכל אזור בארץ. יש משלוח לנקודת איסוף קרובה לביתך או משלוח עד הבית.

קניתי, אבל המוצר לא עולה עליי, מה עושים?

אל דאגה, ניתן להחליף תכשיט על פי תקנון ההחזרות שלנו. ראי פירוט כאן

איך אני יודעת מה המידה שלי?

צירפנו באתר טבלת מידות כדי שתוכלי למצוא את המידה שמתאימה בדיוק לך. ראה פירוט כאן

האם יש לנו אריזות מתנה?

כל החבילות נארזות בשקית אופנתית ונוחה. במידה ואתן רוצות אריזה של תכשיטים בקופסאות יש להוסיף קופסאות לפי הצורך בדף התשלום.

האם יש האחריות?

לא קיימת אחריות על התכשיטים שלנו, במידה ונגרם נזק לתכשיט אפשר לפנות אלינו ואם ניתן, נתקן אותו בסכום סמלי.

כיצד ניתן להתעדכן במבצעים השווים שלנו?

ניתן להתעדכן בעמוד האינסטגרם והפייסבוק שלנו:  sapporo_jewelry@ כדי לעקוב אחרי המבצעים החדשים שלנו במיוחד בשבילכן.

ממה עשויים התכשיטים?

תכשיטי הנשים שלנו עשויים ממתכת מצופה כסף או זהב. תכשיטי הגברים עשויים פלדת אל חלד.

האם יש תכשיטים בציפוי זהב?

רוב התכשיטים קיימים גם בציפוי זהב או בציפוי רוז גולד, במידה ויצויין.

האם ניתן להרטיב את התכשיטים?

על מנת לשמור על התכשיטים לאורך זמן אנו ממליצים שלא להביאם במגע עם מים, כלור,  ים, חומרי ניקיון, קרמים, בשמים וכדומה.

האם אפשר להחליף פריט?

במידה ותרצו להחליף פריט שקנית יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו תוך 2 ימי עסקים מקבלת הפריט במיילאינסטגרםפייסבוק ולקבל הוראות עבור ההחלפה.

יש לי שאלה לגבי המוצר, למי ניתן לפנות?

כל שעליכן לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באחת מהדרכים הבאות:

עמוד האינסטגרםפייסבוק שלנו sapporo_jewelry@

המייל שלנו sapporo.jewelry@gmail.com