fbpx Skip to Content Contact Us
כל התכשיטים ב 29.90 (4)

הליקס ללא חור

הליקס ללא חור

בתור אחת שחולה על עגילים, ועברתי יותר מ10 חירורים באוזניים, אני יודעת מה דורש עגיל חדש: כמות ענקית של סבלנות, טיפול, כאב והמון כסף.
אחת ההמצאות הגאוניות שחוויתי בעולם התכשיטים הוא עגילים שלא מצריכים מאיתנו את הכאב והזמן בטיפול בחור חדש באוזן, ללא התחייבות וללא מאמץ!
העגיל שאני מדברת עליו הוא כמובן עגיל הליקס ללא צורך בחור.
העגילים האלו יכולים למלא את האוזן שלכן, ובשילוב עם כמה עגילים קלאסיים (או לא, מה שבא לכן!) אפשר ליצור מראה של אוזן מלאה ללא מאמץ ☺️
את העגיל אפשר להלביש בקלות על ידי ההרחבה שלו עם הידיים (הוא נראה בצורת פרסה, עיגול פתוח), לאחר מכן תמקמו אותו על האוזן במקום שתרצו, זה יכול להיות במרכז האוזן או למעלה, באזור ההליקס, ושם אתן תצמידו את העגיל ותהדקו עד שתרגישו שזה מחזיק במקום.
העגיל המושלם הזה התחיל אצלנו באתר בגרסאות הרגילות והצנועות כמו עגיל הליקס ללא צורך בחור שורה, משם המשכנו לגרסאות יותר בולטות ומעניינות, כמו עגיל הליקס ללא חור אות, או עגיל הליקס ללא צורך בחור כוכב הצפון.
והיום אפשר למצוא בקטגוריה שלנו מבחר ענק, שכולל את העגיל האהוב עליי עגיל בשילוב הליקס ללא צורך בחור עיגולים, ששם ההליקס מתחבר לעגיל זירקון עם חבל קטן שנותן נוכחות לאוזן, וכל זאת באמצעות חור אמיתי אחד בלבד באוזן!
אז אחרי שהבנו שלא צריך לחורר את האוזן לחינם, את חייבת לראות את כל האפשרויות שממתינות לך באתר!
לכל סגנון ולכל אירוע.
תהני אהובה!
אוהבת, שלי!

Back top top
דילוג לתוכן