- 00ימים
- 00שעות
- 00דקות
- 00שניות
ביטול עסקה
שינוי וביטול הזמנה, ביטול עסקה והחזרת מוצרים
- המזמין רשאי לבטל את הזמנתו ו/או להחזיר את המוצרים שהגיעו אליו, בהתאם למדיניות החזרת המוצרים וביטול העסקאות של המפעילה המפורטת כאן, הכפופה להוראות חוק הגנת הצרכן תשמ“א-1981.
לגבי - בגדי ים , לא ניתן להחליף או להחזיר לאחר קבלת הבגד ים לפי החוק. - המזמין מתבקש לבדוק את תכולת ההזמנה שנשלחה אליו והתאמתה הן להזמנה והן לחשבונית (הדיגיטלית ו/או זו שצורפה למשלוח). בכל שאלה או בירור אודות ההזמנה שסופקה, המזמין מתבקש לפנות למוקד שירות הלקוחות של המפעילה או בדואר אלקטרוני תוך 24 שעות ממועד האספקה.
- מזמין אשר מעוניין לבטל או לשנות הזמנה אשר טרם התקבלה אצלו, ייצור קשר עם המפעילה ויודיע על רצונו לבטל או לשנות את ההזמנה בהקדם. ביטול כאמור יתאפשר במידה וההזמנה טרם נשלחה למזמין. במקרה כזה, לאחר קבלת הודעה על ביטול ההזמנה תחזיר המפעילה למזמין את כספו בגין ההזמנה, אולם תהא רשאית, לפי שיקול דעתה ובכפוף להוראות הדין, לגבות דמי ביטול בשיעור של עד 5% מערך המוצר שהזמנתו בוטלה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים.
- בסמוך לקבלת המוצרים, על המזמין לבדוק כי המוצרים אשר קיבל לידיו תואמים את פרטי ההזמנה כפי שזו נעשתה על ידו. ככל שקיימת אי התאמה בין המוצרים שהוזמנו למוצרים שהתקבלו בפועל (למשל כמות של מוצר מסוים אינה תואמת את הכמות שהוזמנה), על המזמין להודיע מיד למפעילה על אי התאמה כאמור.
- הפנייה למפעילה יכולה להיעשות באחת מבין הדרכים הבאות:
- בעל פה: במסירת הודעה בטלפון מספר: 0543071906
- בדואר רשום: שיישלח לכתובת: 6120402, ת.ד 20563, תל אביב
- בדואר אלקטרוני: לכתובת service@sapporo.co.il
- באתר: בקישור הייעודי בעמוד הראשי של האתר תחת הכותרת “ביטול עיסקה“.
- בהודעת הביטול יפרט המזמין את שמו המלא ומספר תעודת הזהות שלו, ואם נמסרה הודעת ביטול בעל–פה, ימסור פרט מזהה נוסף אם הוסכם עליו עם המזמין בעת ההתקשרות.
- ביטול עסקה והחזרת מוצרים בגינה יכולים להיעשות תוך תקופה של עד 48 שעות ממועד קבלת מסמך ההזמנה הכולל את פרטי העסקה, או ממועד קבלת המוצר, לפי המאוחר ביניהם. לצורך ביטול העסקה על המזמין ליצור קשר עם המפעילה ולהודיע על רצונו לבטל את העסקה.
- לאחר קבלת הודעת הביטול של המזמין וככל שזו תיעשה במועד האמור, תתאם המפעילה עם המזמין את דרך החזרת המוצר. יובהר כי באחריות המזמין לדאוג להחזרת המוצרים למפעילה וכי החזרת המוצרים כאמור תיעשה על חשבון המזמין, למעט במקרה של ביטול מחמת פגם ו/או אי התאמה כמפורט להלן, שאז יהיה רשאי המזמין, בתיאום עם המפעילה, להחזיר את המוצר במקום שהוא נמסר לו.
- עם קבלת המוצרים שהוחזרו אצל המפעילה ובכפוף לבדיקתה את מצב המוצרים בעת החזרתם ואישורה בנוגע לתקינותם, תחזיר המפעילה למזמין את כספו בגין ההזמנה כאשר המפעילה תהא רשאית, לפי שיקול דעתה ובכפוף להוראות הדין, לגבות דמי ביטול בשיעור של עד 5% מערך המוצר שהזמנתו בוטלה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים, כאשר שיעור דמי הביטול כוללים את דמי המשלוח ככל ונגבו. הוראות סעיף זה בעניין דמי ביטול לא יחולו על ביטול שנעשה מחמת פגם במוצר שהוזמן בהתאם להוראות חוק האחריות למוצרים פגומים, תש“ם-1980 ו/או אי התאמה בין תכונות המוצר כפי שמופיעות באתר לבין תכונות המוצר בפועל ו/או היעדר זמינות המוצר במלאי, שאז לא ייגבו דמי ביטול מהמזמין, זאת בכפוף לבדיקת המפעילה את טענות המזמין בדבר אי התאמה ו/או פגם ו/או היעדר זמינות, בהתאם לעניין.
- כאשר המזמין הוא אדם בעל מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן, וההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין המפעילה למזמין (לרבות שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית), תהא התקופה בה ניתן לבטל את העסקה בת 4 חודשים (ולא 48 שעות) מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך ההזמנה הכולל את פרטי העסקה, לפי המאוחר.
- מבלי לגרוע מן האמור לעיל מובהר, כי לא ניתן להחזיר מוצר אשר יוצר במיוחד ו/או בהתאמה אישית עבור המזמין, ככל שאפשרות זו קיימת או שתהא קיימת אצל המפעילה, אלא אם כן המוצר פגום, ובכפוף לחוק האחריות למוצרים פגומים, תש“ם-1980.